موسسه خیریه شهدای روستای گلی

موسسه خیریه شهدای روستای گلی

موسسه خیریه شهدای روستای گلی
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از پروردگار متعال و توسل به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) به همت اهالی محترم خیر و نیکو کار روستای گلی از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد با هدف احیای سیره حسنه اهل بیت پیامبر اعظم (ص) در یاری رساندن به افراد مستمند و نیازمند و دستگیری از قشر آسیب پذیر روستا موسسه خیریه شهدای روستای گلی که به اختصار (صندوق ) نامیده میشود در شهریور ماه سال 1394 شمسی فعالیت خود را آغاز نموده است .

این موسسه با نظارت هیات امنای پنج نفره و دو نفر عضو علی البدل و دو نفر بازرس و یک نفر به عنوان مدیر عامل اداره میشود که همگی این افراد به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند .

از محور فعالیت های این موسسه برا ی اقشار نیازمند ، ایتام ، مستمندان و زنان بی سرپرست می توان رسیدگی به نیاز های اساسی ، امور بهداشت و درمان ، امور آموزشی و فرهنگی و ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی به آنان اشاره کرد که امید است مورد رضای خدای منان قرار گیرد .

هیات مدیره موسسه خیریه شهدای روستای گلی


عزیزان و خیران محترم که آمادگی دارند به موسسه از لحاظ مالی کمک کنند شماره حساب  

54149213673786-11

نزد پست بانک روستای گلی به نام ( خاوری - قربانی - مداحیان ) و حساب شماره 181510753 نزد بانک رفاه کارگران شعبه مرکزی بجنورد بنام ( خاوری - قربانی - مداحیان ) و شماره کارت 6277601837830668 پست بانک به نام خاوری

جهت دریافت کمک های نقدی شما عزیزان به موسسه در نظر گرفته شده است.

امید است که نیک اندیشان گرامی نظری به چشم انداز و ماموریت موسسه داشته و حمایت خود را جهت همدلی و انبساط خاطر خدمت گزاران خود در موسسه اعلام نمایند .


                                                                                  دعای خیر همیشه بدرقه راهتان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی